Het einde van TURAonLINE

tinne carels
Berichten: 46
Lid geworden op: 30-01-2009 15:25

Bericht door tinne carels » 15-08-2011 20:51

Graag sluit ik me aan bij Lieve!
Ik vraag me af welke dwingende, ernstige reden er is om ToL af te sluiten?
Er verschijnen zoveel foto's en artikels van Tura op andere sites en deze zijn soms veel minder flatterend dan op deze site.
Tura werd, op Tol, altijd op een eerlijk manier benaderd als zanger en als mens.
Informatie over een afgelast optreden, een toegevoegd optreden, of te verkopen kaarten is toch ook een pluspunt?!
Natuurlijk is er weleens discussie over geplaatste foto's of verkeerd geinterpreteerde woorden. ToL heeft NOOIT afbreuk gedaan aan Tura. Tenslotte leven we toch in een land waar ieder voor zijn mening mag uitkomen.
Tura heeft niemand nodig, ook ToL niet! Hij hoeft niets meer te bewijzen, hij is de beste. Maar andere mensen, fans, hebben ToL wel nodig.
Welke oproerkraaiers jagen Will tegen het harnas in van ToL? En waarom?
Het leven is te kort om over details te vitten.
Is Tol niets voor jou niemand is verplicht naar de foto's te kijken of de artikels te lezen.
Ik wil dat ToL blijft!
grts tinne carels

Shaky
Berichten: 93
Lid geworden op: 25-05-2009 20:41

Bericht door Shaky » 15-08-2011 21:05

tinne carels schreef:Ik wil dat ToL blijft!
Eigenlijk wil ik dat ook ! Hoe moet ik nu aan de info komen die op ToL immer en altijd te vinden was ? De site was de beste promotie die Will Tura zich kon wensen ! Goede, uitgebreide en positieve verslagen. Je kreeg spontaan zin om naar een optreden van Tura te gaan. Ondanks dat dat voor mij, gezien de afstand, niet eenvoudig is.

Maar goed, ik heb de beslissing te respecteren, maar met pijn in het hart.

lieve Dingenen
Berichten: 217
Lid geworden op: 24-01-2009 13:17

Bericht door lieve Dingenen » 15-08-2011 21:29

De nagel op de kop Tinne!
Je hebt het fantastisch verwoord.
Fantastisch is misschien een raar woord van mij gezien deze omstandigheden.

Ik sta volledig achter het bericht van Tinne.
Recht voor de raap. Zo ben ik ook. En ik heb altijd gedacht dat dit ook het beste en het eerlijkste is zo te zijn.

Nogmaals Marina en Johan, mijn volledige steun hebben jullie en nog eens bedankt voor alles!
We zien mekaar zekers nog!
Lieve

jujuvr195203
Berichten: 387
Lid geworden op: 15-02-2009 20:51

TOL moet blijven !!! AUB

Bericht door jujuvr195203 » 15-08-2011 23:30

Marina en Johan,

Ik wil jullie van harte bedanken voor de talrijke prachtige verslagen en foto's gedurende deze jaren.
Maar ik sluit me aan bij Tinne, TOL moet blijven.
Wij gaan dit heel erg missen.

grts Juliette
Vriendelijke groeten Juliette,
Tura-fan van het eerste uur.

marie-josé
Berichten: 40
Lid geworden op: 24-01-2009 20:28

Bericht door marie-josé » 16-08-2011 02:50

Marina en Johan,

Bedankt voor al die mooie foto's en prachtige verslagen gedurende al die jaren.Ik begrijp wel dat dit veel tijd vraagt.Maar dan hebben we niets meer waar we informatie kunnen vinden.Ook wanneer een concert word afgelast komen we dit niet te weten,daar er ook veel fans zijn die met de trein enzo komen dan staan we in de kou daar de site niet meer bestaat.Ook bv wanneer de afstand te ver is kunnen we niets meer vernemen via TOL van de concerten.Ik ben het eens met Tinne,Jujuvr, en Shaky en wil dat TOL niet verdwijnt.
Grtjs marie-jose.

Ilove blacky
Berichten: 207
Lid geworden op: 22-12-2008 20:06

Bericht door Ilove blacky » 16-08-2011 10:25

ik sluit mij ook aan met tine en lieve en al de anderen waarom moet dat nu opeens verdwijnen er zijn zo veel fans die niet eens naar een optreden kunne gaan die zo genieten van will via deze tol vind het heel spijtig hoor en zeker voor jullie werk er aan johan en marina will is de beste dat verdiend hij dan ook nie groetjes
ik hou van mooie muziek en ik ben wie ik ben

Afbeelding

sktura
Berichten: 379
Lid geworden op: 01-02-2009 12:33

Bericht door sktura » 16-08-2011 11:46

Ook wij betreuren enorm dat Tura Online verdwijnt. Het was onze enige internetbron met prachtige foto's, correcte info, mooie verslagen, en een leuke ontmoetingsplaats voor fans.
En nu plots van de ene op de andere dag niets meer, het is hard om te verwerken. Want we gingen dagelijks langs naar de site.

Alleszins heel hartelijk dank aan Johan en Marina voor de jarenlange trouwe inzet en het schitterende werk.

Net als vele anderen vinden wij dat het hier niet mag eindigen. Kan Tura Online niet op één of andere manier in leven gehouden worden? Want van alles naar niets is een vreselijk grote stap. Wij hopen echt van ganser harte dat er een oplossing komt en dat we niet verweesd achterblijven.

Met vriendelijke groeten aan alle fans, die we hopelijk nog kunnen blijven ontmoeten via internet!

Christiane, Jozef, Luc, Rik, Roos en Lieve uit Roeselare

Nico tura fan
Berichten: 995
Lid geworden op: 24-01-2009 18:21

Bericht door Nico tura fan » 16-08-2011 17:31

Ik Sluit me ook aan bij Tine en lieve. want wegens gezondheids en mobile redenen kan ik maar twee tura concerten per jaar meemaken. En via de concert verslagen bleef ik op de hoogte hoe het was op andere concerten
Was. Dit ga ik wel missen. Voor mij blijft de grote vraag waarom ???? verdwijndt de site want dat werd nog niet gemeld. Ik vind dat wij als fans. Het recht hebben om dit te weten. Het ging toch heel goed met tol. Tura on line is voor vele fans een ontmoetings plaats om in contact te komen met andre fans en dat valt weg dat ik zeker missen. En dan nog vele mooie foto's die ga ik ook missen. En al het nieuws dat via tol te weten kwamen hoe gaan we nu zo veel nieuws te weten komen ? We waren via tol van alles op de hoogte en dat valt helemaal weg dat vindt ik spijtig.
Om af te sluiten bedankt marina en Johan voor alles wat jullie voor tol en de fans hebben gedaan.
Groetjes Nico
Afbeelding

lieve Dingenen
Berichten: 217
Lid geworden op: 24-01-2009 13:17

Bericht door lieve Dingenen » 16-08-2011 20:18

Ook ik leef met je mee Nico, en natuurlijk ook met de anderen.

Het waarom????
Misschien een mailtje sturen naar kantoor Will.

Veeele groetjes aan iedereen!

Ilove blacky
Berichten: 207
Lid geworden op: 22-12-2008 20:06

Bericht door Ilove blacky » 16-08-2011 23:33

ja dat zouden we allen is moeten doen en vragen waarom dat is een groote vraag teken voor ons allemaal ja lieve we moeten het ook op facebook zetten bedankt johan en marina voor jullie zeal het ook een klap geweest zijn
ik hou van mooie muziek en ik ben wie ik ben

Afbeelding

Plaats reactie