Waar is de tijd...

Plaats reactie
Moonshine_Sally
Berichten: 84
Lid geworden op: 08-10-2009 21:39

Waar is de tijd...

Bericht door Moonshine_Sally » 11-10-2009 18:09

Waar is de tijd ja... toen ik elk weekend naar een optreden van Will trok. Begonnen in de jaren '70 met 1x per maand maar eens ik auto kon rijden zo dikwijls mogelijk, soms zelfs 3 of 4 x in een weekend. Sinds een jaar of 10 ben ik hem wat uit het oog verloren. Zijn nieuwere liedjes vond ik maar zo- zo. Misschien dat Will aan het veranderen was en ik veranderde niet mee? Of was ik veranderd en veranderde Will niet mee met mij? Wie zal het zeggen... Maar zijn oudere Cd's/Lp's speelde ik nog geregeld dus helemaal kwijt was ik hem niet. Verleden jaar ben ik dan 2x naar een optreden geweest en die waren écht goed (natuurlijk :wink: ) en nu heeft hij die nieuwe CD gemaakt. En ik kan alleen maar WOW zeggen! Knap gemaakt met prachtige liedjes. Ik weet niet of ik binnenkort nog naar een optreden ga, maar ik weet wel dat als ik ga, het weer een blij weerzien zal zijn.

Gebruikersavatar
TURAonLINE
Site Admin
Berichten: 2957
Lid geworden op: 24-10-2008 15:57

Bericht door TURAonLINE » 12-10-2009 17:39


Bedankt voor je nostalgische woorden beste "Sally".
De tijden veranderen en Will gaat mee met z'n tijd.
Dàt is nu nét de sterkte wààrom hij het al ruim 50 jaar vohouden kan.
Een unicum in de Vlaamse muziekwereld!!

En ga de man nu live bekijken,zovéél sterker dan gelijk welke plaatopname.
Z'n huidige vorm is voortreffelijk!!
Dus pik met een gerust hart je oude draad weer op...
Tot gauw!!
Met vriendelijke groeten,
Johan,
Beheerder TURAonLINE
Afbeeldingimage upload no registration

Nico tura fan
Berichten: 995
Lid geworden op: 24-01-2009 18:21

Bericht door Nico tura fan » 12-10-2009 19:04

wegeng gezondheid redenen heb ik geen auto meer en kan ik maar twee maal per jaar naar will. Als ik terug denk aan vroeger dan sloeg ik geen concert over. Kon die maar terug komen maar spijtig genoeg kan je kan de klok niet terug draaien. Gelukkig kan ik nog tweemaal naar will zou wel meer willen maar dat gaat wegens geen auto. Maar ik heb gelukkig will in beveren gezien en ervan genotten en nu maar uitkijken naar sint-klaas.
Groetjes Nico
Afbeelding

Plaats reactie