Vraag

Plaats reactie
Nico tura fan
Berichten: 995
Lid geworden op: 24-01-2009 18:21

Vraag

Bericht door Nico tura fan » 16-08-2015 17:30

Ik heb eens een vraag hoe zit nu met uitkomen van cd's komt er nog een cd uit in de tura celebrating reeks uit ? En komen er nog andere cd's uit buiten die reeks uit ? En komt er nog een dvd uit van veurne en waneer ? en wat staat er nog allemaal op stapel in verband met cd's en dvd's van Will ? Ik weet het zijn veel vragen maar dat zijn die die ik mij af vraag. Bedankt alvast voor de antwoorden die komen.
Groetjes Nico
Afbeelding

Gebruikersavatar
TURAonLINE
Site Admin
Berichten: 2951
Lid geworden op: 24-10-2008 15:57

Bericht door TURAonLINE » 18-08-2015 17:35

Hallo Nico,
We gaan proberen op je vragen te beantwoorden vanuit onze bedenkingen.
Er komt een goednieuwe full cd van Will via Universal in het najaar, aldus Will zou dat oktober/november zijn.
Geen idee of EIC met hun "Celebrating" reeks voortdoet, ik denk persoonlijk dat ze met de recente box hun finale bereikt hebben, daar hun voorgaande uitgaves ook in die box zaten.
Maar men weet natuurlijk nooit.

Betreffende de dvd van Veurne 2015: Voorheen vertelde Will al in de pers dat de show op dvd kwam.
Jo Deqlerq vertelde in Veurne zélf aan het publiek dat Universal het in sterke overweging nam betreffende een release.
In de media verscheen de maandag na het concert dat Universal z'n fiat nog moest geven hierover, maar dat het in de pijplijn zit.
Geen idee over wat precies en wanneer beste vriend...

Zoals altijd bij Will Tura uitgaves zal het er "plots" zijn.
We volgen het op!!
Met vriendelijke groeten,
Johan,
Beheerder TURAonLINE
Afbeeldingimage upload no registration

Nico tura fan
Berichten: 995
Lid geworden op: 24-01-2009 18:21

Bericht door Nico tura fan » 18-08-2015 21:01

Bedankt Johan voor je antwoorden.
Groetjes Nico
Afbeelding

Plaats reactie