Will in Brugge Onvergetelijk

Plaats reactie
josiane
Berichten: 202
Lid geworden op: 15-02-2009 20:20

Will in Brugge Onvergetelijk

Bericht door josiane » 17-01-2010 19:17

Ja wie er aanwezig was kan het beamen, een pracht van een schow, Will Tura op zijn best. Een verrassend eerste deel , mooi begeleid door zijn eigen band versterkt met blaasinstrumenten en violen. Jazz ons een beetje onbekend , niet direkt het genre die ons aanspreekt , maar die mij wel heeft verrast , zo'n mooi ritme , en Will geeft zich overduidelijk in dat genre, proficiaat Will dat je zo iets hebt gemaakt. Het twede deel konden we eens terug ons laten gaan en mee zingen met de bekende liedjes, en de keuze was weer van het beste " Als de muren konden praten " èèn van mijn lievelingsnummers en dan eigenlijk nog zovele !!!! Ik kan alleen maar zeggen het was een prachtig concert en ben heel gelukkig dat ik het heb mee gemaakt.
Zo als gewoonlijk sluiten we de avond af bij de stand om Will nog eens persoonlijk te kunnen goede dag zeggen.
Dan vertrekken we huiswaarts en geloof me maar met een gelukkig gevoel , het was een mooie avond , en dat doet een mens goed.
Tot het volgend optreden en bedankt voor deze avond Will groetjes Josiane
mensen kun je vergelijken met muzieknoten.Als ze eens op elkaar zijn afgestemd, vormen ze een prachtig orkest

beezeken2

Bericht door beezeken2 » 17-01-2010 20:46

Ja, inderdaad het was een heel goed optreden, we zijn blij dat we het hebben mee gemaakt, Will was Super!!!

We kijken al uit naar zaterdag in Geraardsbergen.

Wendy

Plaats reactie