roeselaere

Plaats reactie
josiane
Berichten: 202
Lid geworden op: 15-02-2009 20:20

roeselaere

Bericht door josiane » 12-04-2009 10:53

Hallo beste vrienden , ik was er weer in de s'pil maar had spijtig genoeg geen goede plaats zat op het hoogste balcon aan de zijkant. heb gans de tijd recht gestaan om toch maar zoveel mogelijk te kunnen genieten van Will. Het is dan langs de andere kant eens een moment geweest dat ik van zijn pioanospelen eens echt zijn vingers heb kunnen volgen hoe die zo soepel over de noten zweven , mooi werk. Will je was er weer perfect, tot de volgende keer in st Niklaas.Groetjes Josiane
mensen kun je vergelijken met muzieknoten.Als ze eens op elkaar zijn afgestemd, vormen ze een prachtig orkest

ricky hens
Berichten: 227
Lid geworden op: 25-01-2009 16:41

Re: roeselaere

Bericht door ricky hens » 12-04-2009 12:24

josiane schreef:Hallo beste vrienden , ik was er weer in de s'pil maar had spijtig genoeg geen goede plaats zat op het hoogste balcon aan de zijkant. heb gans de tijd recht gestaan om toch maar zoveel mogelijk te kunnen genieten van Will. Het is dan langs de andere kant eens een moment geweest dat ik van zijn pioanospelen eens echt zijn vingers heb kunnen volgen hoe die zo soepel over de noten zweven , mooi werk. Will je was er weer perfect, tot de volgende keer in st Niklaas.Groetjes Josiane[/quote
Will was terug de supperman hé]
indien gewenst kan je kijken naar zelfgemaakte videoclips op:
https://www.youtube.com/user/rickyhens2?feature=mhee
O.A. Will Tura, fotomodellen..
veel kijkgenot
groetjes uit menen

Nico tura fan
Berichten: 995
Lid geworden op: 24-01-2009 18:21

Bericht door Nico tura fan » 29-04-2009 20:58

Tot in Sint-Niklaas Josiane. Kom ook naar will begint al te jeuken het is volgende vrijdag al was het maar all zover. Hopelijk kan ik weer veel tura on-line leden ontmoeten.
Groetjes Nico
Afbeelding

josiane
Berichten: 202
Lid geworden op: 15-02-2009 20:20

st niklaas

Bericht door josiane » 29-04-2009 21:16

beste nico je moet maar eens vragen aan marina wie ik ben dan ontmoet ik jou ook eens en geniet volgende week van will zijn prachtig optreden dat zal ik ook doen groetjes josiane
mensen kun je vergelijken met muzieknoten.Als ze eens op elkaar zijn afgestemd, vormen ze een prachtig orkest

Plaats reactie