Beterschap

Plaats reactie
marie-josé
Berichten: 40
Lid geworden op: 24-01-2009 20:28

Beterschap

Bericht door marie-josé » 05-10-2011 15:46

Will ik wens je van harte beterschap toe,ik heb in Wieze vernomen dat je een heel erge hese stem had aan de telefoon.al werden er een paar liedjes van jou gezongen door andere artiesten dat was toch niet zo als jij ze daar zong.We hebben je daar heel erg gemist,al weet ik ook dat jij ook maar een mens bent en ook ziek kan worden. Hoop toch dat het optreden van vrijdag doorgaat in Beveren en je voldoende hersteld bent en dat we niet van zover komen en dan pas horen ginds dat het niet doorgaat, en dat we dan van zover komen.Laat je stem maar rusten en rust zelf nog heel goed uit zodat het concert toch zeker plaatsvind 7 februar i 2011

Groetjes,
Marie-Jose

marie-josé
Berichten: 40
Lid geworden op: 24-01-2009 20:28

beterschap

Bericht door marie-josé » 06-10-2011 17:12

Met dit vorige berichtje bedoelde ik dat het vrijdag toch zal doorgaan ,want dan zou het een teleurstelling zijn zoals in Wieze, maar wilde zeker nietbedoelen dat Will er fout aan heeft.Als hij ziek is kan hij er ook niet aan doen. Sorry dat het zo misschien overkomt,maar bedoel het zo niet

Groetjes
Marie-Jose

Liliane Van Buggenhout
Berichten: 66
Lid geworden op: 23-09-2011 20:53

optreden Beveren

Bericht door Liliane Van Buggenhout » 08-10-2011 01:25

Ik kan je zeggen dat het optreden in Beveren een zeer groot succes was.Wil was helemaal in orde en had er blijkbaar zeer veel zin in !

Plaats reactie