Will Tura in Humo.

Plaats reactie
tinne carels
Berichten: 46
Lid geworden op: 30-01-2009 15:25

Will Tura in Humo.

Bericht door tinne carels » 10-01-2011 21:23

Morgen dinsdag, 11 januari 2011 interview met Will Tura in de nieuwe Humo.
grtjs tinne carels, dilbeek

Gebruikersavatar
TURAonLINE
Site Admin
Berichten: 2955
Lid geworden op: 24-10-2008 15:57

Bericht door TURAonLINE » 11-01-2011 18:08

Dank je voor de tip Tinne!!


Een korte greep uit het 5 pagina tellende artikel

_______________________________
Afbeelding

Will Tura is ondertussen 70 jaar , maar hij ziet er nog altijd geen dag ouder uit dan 50. En bovendien zal hij op 26 januari nog gewoon als een jonge hond staan te rocken in de AB, samen met Arno, Mauro, Novastar, Daan, Mintzkov, The Van Jets, Stijn Meuris en Vele Anderen, voor het grote Turalura-concert.



«Zo lang de muziek mij blijft boeien, en mijn gezondheid goed blijft, ga ik door. Ik vind het prachtig dat Eddy Merckx op een bepaald moment gezegd heeft: 'Ik voel het niet meer, ik stop.' Maar dat heb ik juist niét - er blijft altijd wel iets op me afkomen dat me nog inspireert.»

«Als ik het allemaal zou optellen, denk ik dat ik ondertussen aan tienduizend optredens kom. Een beetje zoals Ben Crabbé in 'Blokken': die gaat ook maar door en door, hij zit ook al aan 3.500 uitzendingen.»

«Ik ben nooit buiten de grenzen geweest. Er zijn zo enkele mensen in het vak: Cliff Richard heeft nooit echt wat betekend in Amerika, Johnny Halliday was alleen in Frankrijk dé ster, Udo Jurgens alleen in Duitsland... Ik ben ook zo'n figuur, maar dan in Vlaanderen. Was ik in een groter land geboren, dan had mijn carrière er ongetwijfeld anders uitgezien, maar dat maakt niet uit: ik was er echt niet gelukkiger door geweest.»

«Kijk: als Luk mijn dochter Sandy graag ziet, ben ik tevreden. En hij ziét haar graag, dat heeft hij voldoende bewezen. 't Is een beetje lucky star dat ze elkaar gevonden hebben. Enfin, ik vind toch dat ze goed bij elkaar passen: de ambiance is alleszins prima (lacht). Ik wil maar één ding: dat mijn kinderen gelukkig zijn.»

«Een man moet kunnen huilen, vind ik. Een man die nooit ontroerd is, die altijd to hell with it denkt: dat lijkt me meer een onverschillig mens, die met niemand inzit. En zo ben ik niét. Mijn publiek en mijn fans, ik heb die graag.»

Het volledige interview met will Tura leest u in Humo 3671 van dinsdag 11 januari 2011.

http://www.humo.be/tws/deze-week/21580/ ... ra-70.html


Met vriendelijke groeten,
Johan,
Beheerder TURAonLINE
Afbeeldingimage upload no registration

Plaats reactie