DVD

Plaats reactie
xixixi8
Berichten: 17
Lid geworden op: 22-02-2009 16:16

DVD

Bericht door xixixi8 » 19-12-2010 11:21

Hello lieve Tura fans,
na een fabuleuze en heerlijke avond doe ik een oproep om bij Will aan te dringen dat er een DVD zou komen over het optreden in de Etias Arena op 18.12.2010.DAT ZOU PAS EEN MOOIE HERINNERING WORDEN.
A.U.B. Will laat die dvd er komen .Uw fans zullen er heel dankbaar voor zijn.Nogmaals proficiat met het schitterende optreden en tot gauw.

Thérèse


Gebruikersavatar
TURAonLINE
Site Admin
Berichten: 2953
Lid geworden op: 24-10-2008 15:57

Bericht door TURAonLINE » 19-12-2010 13:55

We vonden onderstaand artikel.
Aangezien er blijkbaar mensen en crew van de VRT aanwzig waren, is een registratie- hetzij op televisie of dvd- zeer waarschijnlijk.

______________________

Als je een evenement organiseert kan je niet alleen mensen van de Billijke Vergoeding of Sabam over de vloer krijgen. Tura 70 kreeg zaterdag ook het B.I.P.T. op bezoek.

Zaterdagavond liepen er haast constant twee mensen met een electronisch meettoestel rond in de Ethias Arena. We vroegen ons heel de tijd af wat die heren kwamen doen maar mensen die werken moet je laten doen en dus gingen we die mensen niet storen. Lang hebben we echter niet moeten wachten om het antwoord op onze vraag te weten want de heren hadden een meer dan gezonde interesse in zowat alles wat draadloos werkte.

De heren waren controleurs van het Belgisch Instituut voor Post en Telecommunicatie, kortweg het BIPT.
Voor het gebruik van zenders moet je over een goedgekeurd toestel en of vergunning beschikken en bij een groot evenement worden er nogal wat toestellen met een zendertje in gebruikt. Niet alleen walkie-talkies vallen hieronder maar ook de microfoon waarmee een zanger op het podium staat bevat een zender.
Zowat alle draadloze verbindingen in de Ethias Arena werden gecontroleerd en zelfs de satelietwagen van de VRT ontsnapte niet aan een controle
__________________________







http://www.showbizzsite.be/nieuws/detai ... Nid=141601
Met vriendelijke groeten,
Johan,
Beheerder TURAonLINE
Afbeeldingimage upload no registration

jujuvr195203
Berichten: 387
Lid geworden op: 15-02-2009 20:51

Bericht door jujuvr195203 » 22-12-2010 00:39

Dit hoop ik ook van harte dat er een DVD uitkomt.
Vriendelijke groeten Juliette,
Tura-fan van het eerste uur.

beezeken2

Bericht door beezeken2 » 22-12-2010 18:17

Ja wij hopen het ook!!!

Wendy

josiane
Berichten: 202
Lid geworden op: 15-02-2009 20:20

Bericht door josiane » 22-12-2010 22:07

het zou mooi zijn daarvan nog een DVD te verkrijgen , will als het kan , geef ons nog dat cadeaux , op de piano box nog een DVD van dit mooi optreden , het was echt een feest van begin tot einde, bedankt !!!!
mensen kun je vergelijken met muzieknoten.Als ze eens op elkaar zijn afgestemd, vormen ze een prachtig orkest

Ilove blacky
Berichten: 207
Lid geworden op: 22-12-2008 20:06

Bericht door Ilove blacky » 06-01-2011 12:21

zou heerlijk zijn om het nog eens te beleven
ik hou van mooie muziek en ik ben wie ik ben

Afbeelding

Plaats reactie