Pianobox

Plaats reactie
ninaatje
Berichten: 21
Lid geworden op: 26-10-2009 09:28

Pianobox

Bericht door ninaatje » 22-10-2010 11:14

Hallo,is er al iemand van jullie die een vraag tot betaling gekregen heeft voor de pianobox?Ik heb me zowaar bij de eerste ingeschreven en heb tot op heden nog steeds geen informatie door gekregen om de betaling te doen.

Groetjes
ninaatje

sktura
Berichten: 379
Lid geworden op: 01-02-2009 12:33

Bericht door sktura » 22-10-2010 11:52

Hallo Nina,

Ik ben ook bij de eerste ingeschreven voor de pianobox van Will, en heb ook nog geen bericht gehad om te betalen.
Het duurt wel heel lang voor we bericht krijgen.
Hopelijk komt de pianobox toch uit ???

Groetjes
Christiane

Gebruikersavatar
TURAonLINE
Site Admin
Berichten: 2953
Lid geworden op: 24-10-2008 15:57

Bericht door TURAonLINE » 22-10-2010 15:02

Will vertelde in het tv programma "De zevende dag" dat de box eind november mag verwacht worden.
Dus nog even geduld wellicht..
Met vriendelijke groeten,
Johan,
Beheerder TURAonLINE
Afbeeldingimage upload no registration

lieve Dingenen
Berichten: 217
Lid geworden op: 24-01-2009 13:17

Bericht door lieve Dingenen » 05-12-2010 10:47

Hallo allemaal,

Ik heb verschillende maanden geleden de pianobox al gereserveerd. Er stond vermeld: levering eind november.Niets meer van gehoord intussen.

Gisteren onverwachts mailtje van Sony:" gelieve hieronder nog eens te herbevestigen. Dus krijg je terug een site ivm aankoop pianobox.
Er staat wel bij vermeld: enkel betalingen via VISA-kaart.
Anders kan je blijkbaar geen pianobox bestellen.

Dus hier houdt het voor mij op. Pianox zou rond 20 december dan geleverd worden, als je nu de aankoop terug herbevestigd en het leukste van al is nog dat er staat vermeld: hier terug herbevestigen: doch je hoeft maar 1 maal te betalen.Ik heb mailtje gestuurd dat ik van de aankoop afzie en heb geannuleerd.
Sorry, maar dit vind ik echt niet kunnen.

Dit even ter info aan alle Tura-fans. Ik hoop dat de geïnteresseerden toch dit item kunnen ontvangen en hoop dat ze ten volle kunnen genieten.
Ook even vermelden dat de oplage maar beperkt is.

Groetjes en succes
Lieve

Plaats reactie