GELUKKIGE VERJAARDAG WILL TURA

Plaats reactie
josiane
Berichten: 202
Lid geworden op: 15-02-2009 20:20

GELUKKIGE VERJAARDAG WILL TURA

Bericht door josiane » 31-07-2010 23:53

Proficiaat will Tura,
Wat een prachtig verhaal , jij bent toch een boeiend mens , wat heb je een prachtige carrière , veel werk geleverd dat in ieder geval , maar zo hoog geklommen tot aan de top . Jij bent en blijft de beste de nummer 1 .
Ik dank u voor alles wat je in mijn leven heeft gebracht via uw muziek , moest ik mijn leven vanaf mijn 15 - 16 jaar beschrijven , dan zouden jou liedjes als een rode draad erdoor lopen.
en het stopt niet hoor , want de laatste zijn nog sterker en gevoeliger , of is het omdat wij wat ouder worden , want jij word er 70 , maar vergeet niet wij gaan allemaal mee hé , de tijd gaat snel!!!!
Ik wens dat je nog lang kan genieten van je optredens en in goede gezondheid met je familie kan genieten .
Een fan van het eerste uur die je trouw blijft voor altijd , en heel veel moed haalt uit jou muziek bedankt josiane
mensen kun je vergelijken met muzieknoten.Als ze eens op elkaar zijn afgestemd, vormen ze een prachtig orkest

jujuvr195203
Berichten: 387
Lid geworden op: 15-02-2009 20:51

Bericht door jujuvr195203 » 01-08-2010 15:16

Beste Will,

Een kaarsje erbij, dat maakt jou echt niet ouder,
want je bent nog steeds in de fleur van je leven.

Ik wens je een hele fijne dag toe met veel verrassingen.

Gelukkige verjaardag !
Vriendelijke groeten Juliette,
Tura-fan van het eerste uur.

Nico tura fan
Berichten: 995
Lid geworden op: 24-01-2009 18:21

Bericht door Nico tura fan » 01-08-2010 18:40

Beste Will
Een hele gelukkige verjaardag en nog vele jaren. En je nog dat lang in goede conditie mag zijn en dat we nog lang van je mooie optredens mogen genieten. En nog een prettioge dag met je familie.
Groetjes Nico Kindt en Gerda Van Vlierberhe
Afbeelding

Shaky
Berichten: 93
Lid geworden op: 25-05-2009 20:41

Bericht door Shaky » 01-08-2010 22:24

Beste Will,

Ook ik wil u graag een gelukkige verjaardag wensen, en hopelijk mogen er nog vele in goede gezondheid volgen !

Met vriendelijke groet,
Marco

Plaats reactie