Foto's van vroeger

Plaats reactie
Moonshine_Sally
Berichten: 84
Lid geworden op: 08-10-2009 21:39

Foto's van vroeger

Bericht door Moonshine_Sally » 18-06-2010 19:33

Vraagje aan de mods. Zou het misschien iets zijn om een topic te openen waar wij foto's kunnen plaatsen. Ik weet dat jullie het topic "Foto van de week" hebben maar dat kunnen we moeilijk hi-jacken. Daarom dus misschien een idee om een extra foto topic te maken?

Gebruikersavatar
TURAonLINE
Site Admin
Berichten: 2955
Lid geworden op: 24-10-2008 15:57

Bericht door TURAonLINE » 19-06-2010 10:26

Leuk idee Sally!!
Zoals je kan zien hebben we het "Will Tura retro" topic gemaakt.
En er meteen het goede voorbeeld gegeven...
Thanks voor de tip, we zijn benieuwd naar jullie inzendingen!!

Ps. Wie moeite heeft met het plaatsen van een foto, stuur even een mailtje, we lossen het graag voor je op.
Met vriendelijke groeten,
Johan,
Beheerder TURAonLINE
Afbeeldingimage upload no registration

Nico tura fan
Berichten: 995
Lid geworden op: 24-01-2009 18:21

Bericht door Nico tura fan » 19-06-2010 19:11

Dit bracht mij ook op een ander idee. Ik speel al lang met dat idee. Zit er lang mee in mijn hoofd wou er nooit niet over beginnen maar nu dan vraag kwam van dat andere topic. Ik dacht wou zou ik het eens niet voorstellen en zie hier mijn voorstel. We hebben nu al de foto's van de week en de foto van vroeger. Maar een topic met foto's genomen door fans.
Waar fans hun foto's kwijt kunnen van optredens waar zij naar toe geweest zijn. Zo je ook eens andere foto's zien. Niet dat jouw foto's slecht zijn johan die zijn zeer goed. Maar zou toch leuk zijn zo kunnen fans eens foto's van elkaar zien. En zij die geen foto's kunnen nemen kunnen toch ook van foto's genieten van iemand die zij of van iemand die ze niet kennen. Alvast bedankt marina en johan om hierover na te denken.
Groetjes Nico
Afbeelding

Moonshine_Sally
Berichten: 84
Lid geworden op: 08-10-2009 21:39

Bericht door Moonshine_Sally » 19-06-2010 19:40

Wow jullie waren snel zeg met dat nieuwe topic aan te maken. Bedankt daarvoor! Trouwens dat idee van Nico vind ik ook leuk :wink:

Gebruikersavatar
TURAonLINE
Site Admin
Berichten: 2955
Lid geworden op: 24-10-2008 15:57

Bericht door TURAonLINE » 20-06-2010 07:57

Nico tura fan schreef:Dit bracht mij ook op een ander idee. Ik speel al lang met dat idee. Zit er lang mee in mijn hoofd wou er nooit niet over beginnen maar nu dan vraag kwam van dat andere topic. Ik dacht wou zou ik het eens niet voorstellen en zie hier mijn voorstel. We hebben nu al de foto's van de week en de foto van vroeger. Maar een topic met foto's genomen door fans.
Waar fans hun foto's kwijt kunnen van optredens waar zij naar toe geweest zijn. Zo je ook eens andere foto's zien. Niet dat jouw foto's slecht zijn johan die zijn zeer goed. Maar zou toch leuk zijn zo kunnen fans eens foto's van elkaar zien. En zij die geen foto's kunnen nemen kunnen toch ook van foto's genieten van iemand die zij of van iemand die ze niet kennen. Alvast bedankt marina en johan om hierover na te denken.
Groetjes Nico
Beste Nico,

Het zit zo: Wij hebben met Will de afspraak om per optreden een tweetal foto's te plaatsen, daarnaast nog wal losse fladders zoals de "Foto van de week".
Deze twee komen uit een totaalaantal van ongeveer 400 door ons genomen shots.
Daar maken wij zelf een strenge selectie in, op vraag van Will.
Vroeger (al je dat nog herinnert) plaatsten we er een 20 tal, maar dit kwam de kwaliteit niet ten goede, of zoals Will ons terecht zei: "Méér is niet altijd beter".

Er zijn sites die het presteren om bvb. 150 foto's te nemen tijdens één nummer en ze ook àllemaal op het net te gooien.
Dan begrijp je dat daar flink wat draken tussen (kunnen) zitten.
Zeer tot ongenoegen van Will en ons als fans die graag ons idool op z'n best tonen.

Om die reden begrijp je dat we niet tientallen foto's kunnen toelaten, ook al zien we graag ander materiaal van fans, dat weet je trouwens.
Maar je kan altijd je allerbeste en leukste foto's kwijt in het "Tura-retro/Foto's van en door fans" topic, maar beperk aub het aantal.
Met vriendelijke groeten,
Johan,
Beheerder TURAonLINE
Afbeeldingimage upload no registration

Moonshine_Sally
Berichten: 84
Lid geworden op: 08-10-2009 21:39

Bericht door Moonshine_Sally » 20-06-2010 10:27

Ik begrijp dat wel van het aantal foto's te beperken. Het hoeven er niet altijd veel te zijn om mooi te zijn. Ik heb er ontzettend veel genomen die echt niet mooi zijn (of minder mooi :wink: ) en die zou ik natuurlijk niet plaatsen. Gewoon leuke foto's die het waard zijn om te delen. Al dat gezegd, ik heb dit in eerste instantie gevraagd en moet me dus dringend aan het scannen zetten. Vandaag helaas niet maar later in de week zeker!

Nico tura fan
Berichten: 995
Lid geworden op: 24-01-2009 18:21

Bericht door Nico tura fan » 20-06-2010 12:28

IK heb er alle begrip voor vond het een leuk idee. Beter enkele goede foto's.
Groetjes Nico
Afbeelding

Plaats reactie