Will Tura in Herzele (2 oktober 2010)

Plaats reactie
krisvanturaonline
Berichten: 100
Lid geworden op: 19-01-2009 08:27

Will Tura in Herzele (2 oktober 2010)

Bericht door krisvanturaonline » 11-04-2010 23:53

De overschrijvingsfomulieren voor het concert in Herzele hebben op zich laten wachten. Dat lag natuurlijk niet aan die formulieren. Meer lag het aan het feit, dat ik er als organisator niet aan toe kwam om de reservaties te ordenen.
Het is dit jaar meer dan een opgave geweest om iedereen een goede plaats te bieden in het CC De Steenoven. En van de eerste stoel tot de laatste zijn het allemaal prima plaatsen.
De schouwburgzaal in Herzele is een van de kleinste concertzalen die Will Tura aandoet in zijn jaarlijkse kalender. In dat opzicht biedt zelfs de laatste stoelenrij nog een perfect zicht hebt op het podium. De zaal heeft een parterre met 5 rijen stoelen, en daarachter is er een hellende tribune met enkel 10 rijen.
Om een voorbeeld te geen zijn er 87 mensen die vragen naar een zitje op rij 1. 48 wilden op rij 2. Daarnaast waren er eens 75 reservaties die een specifiek zitje wilden.
Zowel rij 1 als rij 2 hebben elk 24 stoelen. En daarop 135 mee gelukkig moeten maken, dat is geen sinecure.
In december heb ik de aanvragen voor het eerst bekeken, en hoe meer ik er over nadacht, hoe erger de depressie werd. Hoe erger die depressie het van mij overnam, hoe minder het er van kwam om de plaatsverdeling aan te vatten. Op paaszondag zijn we er in geslaagd, en hebben we voor elke reservatie onze uiterste best gedaan. Nancy heeft mij hierbij zeer sterk geholpen en mij maandenlang gesteund.

De overschrijvingsformulieren gaan dinsdag op de post, en van de fans van wie ik vermoed dat ik ze vrijdag in Dilbeek, of zaterdag in Hasselt zal ontmoeten, breng ik ze volgend weekend mee.

De kogel is door de kerk, de plaatsen zijn verdeeld, de formulieren werden geprint.

Voor alle mensen die hebben gereserveerd, heel veel dank en respect dat jullie het Tura-concert in Herzele niet links laten liggen.
Ik heb ook statstieken dat er voor dit jaar 72 % van de aanwezigen al voor het 7de jaar op rij naar Herzele komen voor Will Tura.
En er zijn 63 % die voor de 6de keer komen voor Tura, dus 1 keer afwezig gebleven*.
En wist je dat 88 % van de reservaties voor dit jaar, dezelfde mensen zijn die er vorig jaar ook bijwaren...
Dan kunnen we stellen dat Tura Live in CC De Steenoven een heel trouw publiek heeft. En een trouw publiek is niet alleen een extra motivatie voor de organisator. Maar een trouw publiek voor een voorstelling van Will Tura getuigt ook dat er avond na avond, en jaar na jaar voor kwaliteit gekozen is.

Rendez-Vous op zaterdag 2 oktober in CC De Steenoven - Kerkkouter 40, 9550 Herzele.


* toelichting : bij de categorie mensen die 1 keer niet naar Will Tura zijn concert gekomen zijn in Herzele is omdat er eens een concert heeft plaatsgevonden op 1 november, voor een aantal mensen was dit een obstakel.
en in dezelfde categorie van "éénmaal afwezig" gaat het over mensen die niet op de hoogte waren van het allereerste concert in Herzele in 2004.
Sommigen werden het 2e jaar sterk gemotiveerd door de reacties van ambiance en algemene lof op het concert van Will Tura.


Will Tura steekt voor Herzele altijd een flink tandje bij. Het concert staat in gans Vlaanderen bekend als hét concert waar de échte Turafans op afkomen. Een avond door fans georganiseerd, en door fans geapprecieerd.
En elk jaar is de inkomkaart (die bij het naar binnen gaan van de schouwburg niet wordt gescheurd) een waar collector's item. Een creatie van onze TURAonLINE-beheerder Johan Delclef.

Nu al uitkijkend naar zaterdag 2 oktober 2010


Kris De Poorter - Nancy Wuestenberg - Radio Star Herzele

KRIS DE POORTER
DENDERLEEUW

jujuvr195203
Berichten: 387
Lid geworden op: 15-02-2009 20:51

Bericht door jujuvr195203 » 12-04-2010 23:52

Kris & Co,
Dat beloofd, dit jaar zal ik er zeker opnieuw bij zijn.Mijn kaarten mag je meebrengen naar Dilbeek en hopelijk heb je mij dezelfde zitjes als vorig jaar toegekend.
Vriendelijke groeten Juliette,
Tura-fan van het eerste uur.

Gebruikersavatar
TURAonLINE
Site Admin
Berichten: 2955
Lid geworden op: 24-10-2008 15:57

Bericht door TURAonLINE » 13-04-2010 16:32

Mensen beseffen vaak niet wat de organisatie van een Tura-show met zich meebrengt.
Vooral als de basis en het ganse voorprogramma van verdeel/verkoop van kaarten op slechts twee schouders rust.

Elke stoel, vooraan of meer achterin is een Koningszitje in de Steenoven,een zaaltje waar men van haast overal bij Will op schoot zit.

Dit concert is zeker aanbevolen omwille van het unieke fan-karakter.
Wanneer je uw plaatsje inneemt besef eens hoeveel werk er aan vooraf gegaan is, want op dat moment is alles reeds voorbereid.
Dat is de liefde van de fans voor het idool, een avond zonder winstoogmerk.
Kris en Nancy delen graag deze unieke show met ons fans op een ontbaatzuchtige manier.
Er zit liefde in de organisatie.
En we zijn maar wat fier dat we op (een zeer bescheiden manier) ons steentje mogen bijdragen.
Met vriendelijke groeten,
Johan,
Beheerder TURAonLINE
Afbeeldingimage upload no registration

derik
Berichten: 14
Lid geworden op: 22-02-2009 21:30

Bericht door derik » 16-04-2010 14:45

Heel zeker weten wij, wat jullie allen voor ons doen. Het is leuk en tof voor de vele fans van Will Tura. De mooie verslagen en de prachtige foto's. We zijn daar trouwens heel blij om en ook dankbaar. In Herzele zijn we vanzelfsprekend van de partij, daar worden de fans verwent. Dank u wel Kris en Nancy, jullie doen dit telkens weer uitstekend goed. We wilden jullie dit even laten weten. Vele groeten, MJ en derik

Plaats reactie