Will Tura krijgt standbeeld in zand!!

marie-josé
Berichten: 40
Lid geworden op: 24-01-2009 20:28

standbeeldevenbeeld in zand

Bericht door marie-josé » 05-08-2010 23:14

Ja ik vind er ook geen gelijkenis in van Will in het standbeeld ,wat waarschijnlijk niet gemakkelijk te maken is.Maar van een kunstenares die met zandsculpturen werkt.

Groetjes
Marie-josé

sisi1961
Berichten: 23
Lid geworden op: 24-01-2009 12:48

Zandsculptuur Will

Bericht door sisi1961 » 06-08-2010 00:00

Hallo Iedereen
eerst en vooral wil ik meedelen dat het beeld PRACHTIG gemaakt is ..
Het is een beeld dat gemaakt word in ZAND !! respect voor de kunstenaares die het aangedurft geeft om een beeld te maken van een man die ze nog nooit gezien geeft ..alleen een paar foto's !en dit op 2 dagen tijd omdat ze in Blankenberge toch nog een speciaal iets wilden voor de verjaardag van een speciaal man onze vriend Will..
Hij toont idd wat breed maar als jullie goed kijken of het beeld gaan bekijken zal je zien dat hij een pak aangeeft + daarboven een lange mantel die openhangt ..vandaar ook dat hij zwaarder toont en dat geeft nog een andere reden de weersomstandigheden ...hij staat ook buiten .
De specifieke trekjes die Will in het gezicht geeft , geeft de kunstenares heel mooi weergegeven ..
Vandaag heb ik het beeld héél goed kunnen bekijken van op afstand en dichtbij ..omdat ik gevraagd werd om mee te werken aan een opname rond de Will 70 dat later word uitgezonden op VT4 .
dus voor je kritiek geeft doe de moeite en ga het eerst van dichtbij en op afstand bekijken een krant is maar een krant... en heb respect voor het werk van de kunstenaares.Zelf ben ik artistiek bezig en ik zou dat NOOIT Kunnen ...
En om op een andere vraag te antwoorden NEEN er zijn blijkbaar geen mensen in Belgie die dit kunnen , daar zouden ze anders heel blij mee zijn in Blankenberge wie zich geroepen voelt , neem contact op met de man daar in Blankenberge ..

grtz susy

Didier
Berichten: 36
Lid geworden op: 19-02-2009 18:21

Bericht door Didier » 06-08-2010 20:34

MOA VEN TOH wat is dat voor iets, sorry maar dat is niet Will Tura.
Het is precies iets voor in een pretpark.
Natuurlijk ben ik het ermee eens dat dit niet gemakkellijk is om te maken en dan nog in zand.
Er zou beter eens een echt standbeeld gemaakt worden maar aub niet in zand.
Geef me toch maar de echte Tura hoor die heeft meer klasse.
Ieder zijn gedacht nietwaar.

Turafan,
Didier.

jujuvr195203
Berichten: 387
Lid geworden op: 15-02-2009 20:51

Bericht door jujuvr195203 » 06-08-2010 21:48

Sorry , ik vind dit ook geen "eerbetoon" aan Will Tura, eerder een "belachelijk" betoon !
Hij lijkt er niet eens op.
Geef mij maar de enige echte Will Tura !!
Vriendelijke groeten Juliette,
Tura-fan van het eerste uur.

josiane
Berichten: 202
Lid geworden op: 15-02-2009 20:20

Bericht door josiane » 06-08-2010 22:42

Het is waarschijnlijk niet gemakkelijk , de foto's van susy tonen al een ander beeld , maar de gelijkenis is er inderdaad niet. Liever de echte Will Tura die is nog mooi!!!!! En de kans zou er werkelijk moeten zijn om van hem een mooi echt standbeeld te maken, hij verdient het zeker;
mensen kun je vergelijken met muzieknoten.Als ze eens op elkaar zijn afgestemd, vormen ze een prachtig orkest

ninaatje
Berichten: 21
Lid geworden op: 26-10-2009 09:28

Bericht door ninaatje » 12-08-2010 17:54

Dit is een regelrechte ramp.
Dit verdient Will niet!!!!!!!

Nina

Plaats reactie