Het boek van Sandy "Will tura"

Plaats reactie
vipke
Berichten: 5
Lid geworden op: 24-01-2009 18:40

Het boek van Sandy "Will tura"

Bericht door vipke » 24-10-2009 12:03

O wat ben ik een grote fan van dochter Sandy als ik de dingen lees die in het boek staan. Zo lees ik onder meer dat als ik kritiek heb, Will dat niet erg vind; maar eerder een zegen vind. Of dat ik niet zonder slag of stoot alles goed moet vinden of geen kritiek mag hebben van wat hij doet. Het moet wel terecht zijn, eerlijk is eerlijk. Als het goed is is het goed, maar als het niet van de grote top is die ik gewend ben van hem dan mag ik dat volgens dat boek ook zeggen. Het boek is een verademing, ik leer de mens tura kennen en die mens staat mij enorm aan. 't Is een man met hetzelfde karakter als deze fan, heerlijk. Het heerlijkste is zijn liefde te lezen voor zijn vrouw Jenny. Er bestaat dus toch "ware liefde" Ik ben blij voor jou Will dat je de ware liefde gevonden hebt. Het is je van harte gegund.

vipke
Berichten: 5
Lid geworden op: 24-01-2009 18:40

Re: Het boek van Sandy "Will tura"

Bericht door vipke » 25-10-2009 10:32

vipke schreef:O wat ben ik een grote fan van dochter Sandy als ik de dingen lees die in het boek staan. Zo lees ik onder meer dat als ik kritiek heb, Will dat niet erg vind; maar eerder een zegen vind. Of dat ik niet zonder slag of stoot alles goed moet vinden of geen kritiek mag hebben van wat hij doet. Het moet wel terecht zijn, eerlijk is eerlijk. Als het goed is is het goed, maar als het niet van de grote top is die ik gewend ben van hem dan mag ik dat volgens dat boek ook zeggen. Het boek is een verademing, ik leer de mens tura kennen en die mens staat mij enorm aan. 't Is een man met hetzelfde karakter als deze fan, heerlijk. Het heerlijkste is zijn liefde te lezen voor zijn vrouw Jenny. Er bestaat dus toch "ware liefde" Ik ben blij voor jou Will dat je de ware liefde gevonden hebt. Het is je van harte gegund.
Alleen jammer dat het boek zo snel uitgelezen is.

Shaky
Berichten: 93
Lid geworden op: 25-05-2009 20:41

Bericht door Shaky » 25-10-2009 12:58

Tja, dat heb je nu eenmaal met boeken die je interessant vindt. Het boek leest erg prettig.

Plaats reactie