Boek Will

Plaats reactie
sisi1961
Berichten: 23
Lid geworden op: 24-01-2009 12:48

Boek Will

Bericht door sisi1961 » 15-10-2009 17:44

Omschrijving
Will Tura staat al meer dan een halve eeuw op de planken, bracht meer dan honderd platen uit, was de eerste Vlaamse artiest die in 1974 Vorst Nationaal liet vollopen, stond vierduizend keer op een podium en als een bevlogen topsporter treedt hij nog steeds op. Hij heeft een gigantisch palmares en speelt een cruciale rol in de Vlaamse muziekwereld. Alleen al het opsommen van zijn platenopnames en zijn concerten vult een boek. Maar wie is Will Tura eigenlijk?

In interviews en gesprekken is Will steeds op zijn qui-vive. De hechte vader-dochterrelatie zorgt echter voor diepgaande conversaties. Nooit eerder liet Tura in zijn hart kijken, nooit eerder was hij zo openhartig als in de gesprekken met zijn dochter Sandy Blanckaert. Sandy doorgrondt haar vader Arthur Blanckaert op een authentieke manier.

Sandy slaagt er als eerste in alle muren rond Tura´s hart te slopen. De lezer krijgt een genuanceerd beeld van wie Will Tura werkelijk is en hoe hij zijn functies als kunstenaar, vader, echtgenoot, broer, schoonzoon, collega en werkgever beleeft. Hij spreekt vrijuit over zijn twijfels, onzekerheden, dromen, ambities en spijt. Sandy ging ook praten met familieleden, collega´s, muzikanten.

marieken
Berichten: 5
Lid geworden op: 30-12-2009 07:21

Bericht door marieken » 30-12-2009 07:31

goeiemorgen iedereen :D
ik ben nieuw hier maar wil toch even iets zeggen over het boek van en over Will.
ik heb het in een ruk uitgelezen en ben tot de slotsom gekomen dat Will buiten een groots zanger ook een grote mens is ook met het hart op de juiste plaats.
ik was echt onder de indruk en luister nu met nog meer aandacht naar zijn liedjes.in een woord formidabel.
Marieken

Tant_An
Berichten: 244
Lid geworden op: 21-02-2009 22:55

Bericht door Tant_An » 30-12-2009 12:03

Héhé, ben blij dat ik er niet alleen zo over denk.

'k Heb het wel niet in één ruk uitgelezen maar het laat zich heel gemakkelijk lezen. Je komt nieuwe dingen te weet maar ook kom je zaken tegen waar je via de pers een deel van kende en nu de achtergrond ervan.

Ben echt blij met mijn kerstkadootje :lol: !

Anne
Anne

marieken
Berichten: 5
Lid geworden op: 30-12-2009 07:21

Bericht door marieken » 30-12-2009 12:51

:Dzo is dat en bij mij was het ok een kerstkadootje

josiane
Berichten: 202
Lid geworden op: 15-02-2009 20:20

het boek

Bericht door josiane » 04-01-2010 11:52

Ik moet toch ook even iets over het boek zeggen.Eerst en al proficiaat Sandy je kent er iets van .Het boeit van het begin tot het einde en niet alleen omdat het over Will gaat maar je manier van overbrengen doet goed lezen. Will in dat boek word heel goed duidelijk wat een werk dat jij hebt afgezet om te staan waar je bent , een heel verdiende plaats. Je hebt natuurlijk geluk gehad dat je ouders zoveel voor jou gedaan hebben, maar ik doe mijn hoed af voor jou een sterk karakter was wel ook nodig om zo met je werk bezig te zijn , maar jou kennende , is niet moeilijk te begrijpen , een mens die weet wat hij wil en doorgaat totdat hij de hoogste top heeft bereikt.Proficiaat met gans je carrière en je persoonlijkheid, weet dat je veel mensen heeft geholpen met je muziek door moeilijke tijden heen ,jij blijft voor eeuwig de nummer één.Dank nogmaals voor het prachtig boek Josiane
mensen kun je vergelijken met muzieknoten.Als ze eens op elkaar zijn afgestemd, vormen ze een prachtig orkest

sktura
Berichten: 379
Lid geworden op: 01-02-2009 12:33

Boek Sandy

Bericht door sktura » 05-01-2010 12:02

Proficiat Sandy

Ik heb het boek van Will ook in een ruk uitgelezen.
Het is prachtig geschreven door Sandy.
Dat Will er veel moeten voor doen heeft om te staan waar hij nu staat weten we al lang. We kunnen Will er alleen maar nog meer voor bewonderen , en ook zijn ouders en Jenny, David en Sandy zijn te bewonderen.
Will voor ons blijf je altijd de nummer één, en de beste Vlaamse zanger die er ooit is geweest.

Groetjes Christiane

Plaats reactie