Bedanking van Will en Jenny

Plaats reactie
Gebruikersavatar
TURAonLINE
Site Admin
Berichten: 2949
Lid geworden op: 24-10-2008 15:57

Bedanking van Will en Jenny

Bericht door TURAonLINE » 03-08-2023 17:13

Beste vrienden;
We kregen via de familie van Will onderstaand bericht binnen en delen het graag met jullie allen, onbewerkt, zonder logo's, want het komt volledig -van tekst tot foto- van hem en zijn familie, en is voor en aan élke fan gericht, waarvoor dank!!
Will was er voor iedereen en die lijn van hem en zijn familie trekken we graag die vriendschap door!!
______________________________________
Afbeelding

Lieve lieve mensen,
Waar moet ik beginnen?
Het was voor mij geen makkelijke beslissing om het podium vaarwel te zeggen. En niet in het minst omdat ik ook jullie zou moeten missen. Misschien zegt iedere artiest dit maar ik durf toch te beweren dat ik de meest fantastische fans heb. Doorheen mijn carrière zijn jullie me altijd blijven steunen, ook wanneer de Vlaamse muziek het moeilijker had.
Het was voor mij ook altijd een plezier om na de optredens al die vertrouwde gezichten te zien. Ook hield ik van jullie oprechtheid, jullie enthousiasme en jullie loyaliteit.

Ik heb even schrik gehad dat mijn afscheid op de bühne slecht ontvangen zou worden maar hoe kon ik hier ooit aan getwijfeld hebben?
Jenny en ik zijn echt overweldigd geweest door de vele reacties. Zoveel warme woorden, zoveel mooie verhalen, het doet wat met een mens.
Doorheen al die jaren was ik altijd zo hard aan het werk dat ik misschien nooit heb stil gestaan wat mijn muziek voor jullie heeft betekend. Ik ben blij dat ik nu, dankzij jullie lieve woorden ten volle besef wat muziek met mensen doet.
Er is niets mooier dan te horen dat mijn muziek jullie soms heeft getroost, dan weer gelukkig maakte en zelfs verenigd heeft.
Mijn missie is geslaagd.

Ik koester alle mooie momenten, ik heb van ieder moment op het podium genoten. Ik heb het talloze keren gezegd op het einde van mijn optredens maar ik zeg het nog één keer luidkeels: jullie waren een meer dan fantastisch publiek.
In jullie reacties bedanken jullie mij, maar hier en nu willen Jenny en ik JULLIE bedanken. Voor de steun, de warmte en de liefde.
Bedankt lieve mensen, allemaal!

Mooi, ’t leven is mooi en hoop doet leven! Drink er eentje op mijn verjaardag!
Lieve en vooral ook muzikale groetjes,

Jullie Will & Jenny

Met vriendelijke groeten,
Johan,
Beheerder TURAonLINE
Afbeeldingimage upload no registration

Plaats reactie