Het nieuwe studio album van Will Tura

Plaats reactie
krisvanturaonline
Berichten: 100
Lid geworden op: 19-01-2009 08:27

Het nieuwe studio album van Will Tura

Bericht door krisvanturaonline » 23-11-2015 12:36

Universal België heeft de releasedatum vrijgegeven voor het nieuwe studio album van Will Tura.

Het album waar Will Tura en Steve Willaert hard aan gewerkt hebben.
En waar we ook kunnen kennis maken met de samenwerking tussen Will Tura en The Broken Circle Breakdown Band.

Het album zal spijtig genoeg niet onder de kerstboom terecht komen, want de release vindt plaats op 22 janu
ari 2016[/color]
KRIS DE POORTER
DENDERLEEUW

Gebruikersavatar
TURAonLINE
Site Admin
Berichten: 2955
Lid geworden op: 24-10-2008 15:57

Bericht door TURAonLINE » 23-11-2015 19:13

Bedankt voor de update Kris en Universal!!
Vol verwachting klopt ons Tura hart...
Met vriendelijke groeten,
Johan,
Beheerder TURAonLINE
Afbeeldingimage upload no registration

Turalura70
Berichten: 24
Lid geworden op: 10-04-2010 16:36

BEDANKT voor dit fantastische schijfje... klein geluk.

Bericht door Turalura70 » 22-01-2016 11:58

Dit "Klein geluk" kan je makkelijk drie maal achter elkaar laten spelen, je wil de CD gewoon blijven herhalen. Je zal me niet geloven maar 'k zit binnenin zooooooooo te glunderen alsof ik deze CD zelf heb uitgebracht... DIT IS TOP !!!! TURA overtreft zich alweer, maar op deze manier dat had ik zelfs niet kunnen dromen.

En dan dat nummer "Klein geluk".... je word er al vrolijk van bij de eerste noten... de tekst past TOTAAAAAL op deze PURE TURA COMPOSITIE. Dit is een topper van jewelste, een song die Tura van de 60's vijftig jaar later perfect weerspiegeld met een stem alsof hij 25 is gebleven.

Ik ga het hier niet over al die andere pareltjes hebben die dit album bezit, daar heb ik momenteel niet voldoende woorden voor.

BEDANKT WILL voor dit fantastische schijfje "Klein geluk". Groots artiest ben je!

Jan Schepens :D :) :lol: :? :P

Plaats reactie