Will Tura op Druivenfeesten Overijse

Plaats reactie
krisvanturaonline
Berichten: 100
Lid geworden op: 19-01-2009 08:27

Will Tura op Druivenfeesten Overijse

Bericht door krisvanturaonline » 04-06-2015 10:24

Bron : Het Nieuwsblad

OVERIJSE - Will Tura staat ook deze zomer opnieuw op de planken van de Druivenfeesten in Overijse. Die staan in het teken van 150 jaar druiventeelt.
De keizer van het Vlaamse lied kondigde onlangs aan dat hij een rustperiode ingepland heeft. De verwachting was dat hij niet naar de Druivenfeesten zou komen, maar niets is minder waar.

‘De enige ereburger van Overijse staat ook deze zomer weer op het podium in de Markthal’, klinkt het. ‘Op 25 augustus, zijnde dinsdagavond, trakteert Will Tura Overijse voor de 48ste opeenvolgende keer op een spetterend optreden.’

‘Als je als artiest 48 jaar lang elke zomer een optreden op de Druivenfeesten in je agenda hebt staan, mag je gerust spreken van een prachtige traditie’, zegt Will Tura. ‘Dat leg je niet zomaar naast je neer. Ik heb doorheen de jaren een band gekweekt met Overijse en met de mensen die me er jaarlijks zo goed ontvangen, daar doe ik graag iets extra's voor.’

Het volledige programma van de Druivenfeesten wordt bekendgemaakt op 17 juni. ‘Naast de komst van Will Tura biedt het programma dit jaar opnieuw heel wat leuks, zoals het opdrachtenspel Code 3090’, luidt het. ‘Kijk vanaf 17 juni op www.druivenfeesten.be voor een overzicht van de geplande activiteiten en optredens.’
KRIS DE POORTER
DENDERLEEUW

Plaats reactie