will stopt

Plaats reactie
xixixi8
Berichten: 17
Lid geworden op: 22-02-2009 16:16

will stopt

Bericht door xixixi8 » 09-04-2015 15:35

tijdens het werken in de tuin was de buurvrouw bezig dat Will zou stoppen . En hijzelf zei thans dat hij niet stopte . Kan U hier duidelijkheid brengen a.u.b.en laat het nietwaar zijn cry cry

Gebruikersavatar
TURAonLINE
Site Admin
Berichten: 2955
Lid geworden op: 24-10-2008 15:57

Bericht door TURAonLINE » 09-04-2015 17:28

Er is slechts één persoon die het antwoord weet, en dat is Will.
Aan het slot van z'n huidige concert, heeft hij tot dusver steeds gezegd dat hij een "pauze" zou inlassen om andere dingen te doen...
We zullen zien wat er na 2 augustus zal gebeuren, maar hoe of wat dan ook, we hebben begrip voor elke beslissing die volgen zal.
Met vriendelijke groeten,
Johan,
Beheerder TURAonLINE
Afbeeldingimage upload no registration

patricia herremans
Berichten: 36
Lid geworden op: 29-01-2009 12:48

TURA STOPT

Bericht door patricia herremans » 09-04-2015 21:06

Het is voor ons fans inderdaad een ramp maar hij heeft altijd het beste van zichzelf gegeven er zal geen tweede het hem nadoen, nu moeten wij aan hem denken en hem dankbaar zijn voor alle mooie optredens,ed, nu hij nog gezond is moet hij kiezen voor Jenny
Jenny bedankt dat je ons al die jaren gedeeld hebt met u Arthuurke
Samen genieten is nu aan de orde
Normaal dat er veel tranen zullen vloeien, dat is normaal, voor vele zijn zijn optredens de enige momenten hun zorgen te vergeten ook bij mij
Bedankt

Ilove blacky
Berichten: 207
Lid geworden op: 22-12-2008 20:06

Bericht door Ilove blacky » 24-04-2015 09:31

hij heeft het met hart en ziel gebracht alle respect voor hem dat verdient hij na zoveel jaren dikke pluim
ik hou van mooie muziek en ik ben wie ik ben

Afbeelding

Nico tura fan
Berichten: 995
Lid geworden op: 24-01-2009 18:21

Bericht door Nico tura fan » 29-04-2015 18:44

Mocht hij ooit stoppen dan zal ik respecteren.
Hij heeft jaren aan een stuk aan een stuk het beste van zich zelf geven.
Groetjes Nico
Afbeelding

katrien
Berichten: 456
Lid geworden op: 20-02-2009 13:00

Bericht door katrien » 29-04-2015 20:38

Dat klopt. Mocht Will het niet meer aankunnen om op te treden na zijn sabatperiode, wens ik hem nog vele mooie jaren met Jenny en de kinderen toe.

Bedankt Will om ons zoveel jaren, 58 jaar (mijn leeftijd) van zijn mooie muziek te laten genieten. Ik zelf ben fan sedert mijn 10 jaar en nooit iets anders gekend in mijn jeugdjaren dan bezig te zijn met krantenknipsels bij te houden en te luisteren, indertijd naar zijn "vinylplaten".

Ook aan Jenny een warme bedanking voor haar steun en toeverlaat aan "haar Arthur" gedurende al die jaren. Wellicht soms in moeilijke dagen als ze er alléén voor stond. Vooral met de opvoeding van David en Sandy. Ze heeft zich ook opgeofferd voor Will zijn carrière, maar ze heeft het met heel veel liefde gedaan. Chapeau voor zo'n sterke vrouw!

Wat hij ook beslist, heel veel respect!
Fijn te horen dat hij nog een nieuwe CD uitbrengt.
In elk geval zullen we nog héél lang van zijn liedjes blijven genieten.

Plaats reactie