afscheidstournee

Plaats reactie
PatrickBrems
Berichten: 1
Lid geworden op: 08-06-2009 18:00

afscheidstournee

Bericht door PatrickBrems » 08-06-2009 18:02

Ook volgend jaar komt Will Tura naar Heist-op-den-Berg, in CC Zwaneberg. Tot mijn grote verbazing meldt de nieuwe programmabrochure bij dat concert "Afscheidstournee?", ja met vraagteken. Denkt Will aan stoppen? Groeten van Patrick.

Shaky
Berichten: 93
Lid geworden op: 25-05-2009 20:41

Bericht door Shaky » 08-06-2009 21:08

Hallo Patrick,

Bekijk het volgende recente filmpje, na ongeveer 2 minuten geeft Will zelf antwoord op uw vraag.

http://www.youtube.com/watch?v=3mYLiJojcN0

Vriendelijke groet,
Marco

josiane
Berichten: 202
Lid geworden op: 15-02-2009 20:20

afscheid

Bericht door josiane » 09-06-2009 12:30

Ja het is iets dat we allemaal mee bezig zijn, want als dat moment komt zullen er veel fans het missen, ik persoonlijk respecteer Will zijn beslissingen , maar zou enorm de optredens missen, en natuurlijk het contakt met Will zelf ook, maar zou hem natuurlijk nog vele mooie jaren toe wensen om van anderen te genieten.Maar ik denk dat Will dat wel zelf zal zeggen als het zo ver is en dat we ons nog geen zorgen moeten maken.Hij zal volgend jaar toch zijn concert tournee nog zeker doen en wellicht nog meer, dus geniet met volle teugen aan hetheen nog komt,en dat zal ik zeker proberen te doen zoveel mogelijk erbij zijn .En Will gelijk welke beslissing er volgt jij blijft in mijn hart als de beste vlaamse zanger en een goede vriend.Succes met nog alles wat komt groetjes josiane.
mensen kun je vergelijken met muzieknoten.Als ze eens op elkaar zijn afgestemd, vormen ze een prachtig orkest

Plaats reactie