Udo zingt Koning Tura tour in 2014

Plaats reactie
Gebruikersavatar
TURAonLINE
Site Admin
Berichten: 2953
Lid geworden op: 24-10-2008 15:57

Udo zingt Koning Tura tour in 2014

Bericht door TURAonLINE » 18-10-2013 18:14

Afbeelding
screen shot

Winter 2014-2015: UDO ZINGT KONING TUUR Speelperiode: vanaf november 2014

De affiniteit tussen Udo en Will Tura is er al lang. Het was dan ook Will zelf die Udo aanraadde om iets met zijn talent te doen en de jongeman richting muziekscène stuurde. Het vervolg kent u ondertussen. Vier jaar geleden overwoog Udo reeds een tournee met Tura-songs, maar zowel Udo’s platenfirma als Will zelf lieten verstaan dat dat te vroeg was. Eind 2014, begin 2015 is het dan eindelijk zo ver…

Udo: “Voor mij is Will Tura als mens en als artiest de absolute top. Ik heb Will altijd graag gehad en zijn afgelegde weg is fenomenaal, alleen al het aantal liedjes dat hij uitbracht, daar zitten echt wereldnummers tussen! Voor mij is UDO ZINGT KONING TUUR enerzijds een ode aan de man die mij aanspoorde om muziek te maken en anderzijds is voor mij de muzikale cirkel dan rond. Ik kan Will niet genoeg bedanken voor wat hij voor me betekende.”

Een live concert UDO ZINGT KONING TUUR kan u boeken bij Kras Artists,
via +32 9 282.97.62 of via info@kras.be.

Afbeelding
screengrab




www.Udo.be
Met vriendelijke groeten,
Johan,
Beheerder TURAonLINE
Afbeeldingimage upload no registration

Tant_An
Berichten: 244
Lid geworden op: 21-02-2009 22:55

Bericht door Tant_An » 28-02-2014 20:05

Dankjewel Johan.
Veranderen van pc is niet altijd interessant. Je raakt dan al eens links uit je favorieten kwijt en door al dat fb-gedoe, was ik de weg naar dit forum kwijtgespeeld. Maar geen nood, ik heb me net terug aan boord gehesen.
:lol:
Anne

Gebruikersavatar
TURAonLINE
Site Admin
Berichten: 2953
Lid geworden op: 24-10-2008 15:57

Bericht door TURAonLINE » 05-03-2014 12:14

Welkom terug "thuis" Anne!!
Met vriendelijke groeten,
Johan,
Beheerder TURAonLINE
Afbeeldingimage upload no registration

Turalura70
Berichten: 24
Lid geworden op: 10-04-2010 16:36

Bericht door Turalura70 » 05-03-2014 19:08

Als er iemand is die het goed zou kunnen, met respect en zonder zichzelf te verliezen... dan... dan is het...
UDO (sympathieke kerel met VOICE die het verdient) :D

Ik ben benieuwd, maar overtuigd dat UDO de geschikte man is :lol:

Alvast vééééééééééééél plezier met de voorbereidingen en natuurlijk ook véééééééééééééééééééééééééééééééééél succes UDO

Jan Schepens


Afbeelding

Plaats reactie